Sv: Nexus?

Jag är intresserad av det, men är lite tveksam då jag blivit besviken på GGs läderkvalitet innan. Men jag har klämt på det och det ser normalt ut storleksmässigt.

Klämde på det med för en tid sen och tyckte det verkade normalt. Hittade det nytt på en butik online för under 900 så tänkte passa på. Ändå 600 mindre än alla andra butiker :p

*klickar hem ett*

Jag tycker storleken är normal, lite kort pannband kanske. Kvalitén är ganska bra tycker jag, mjukt och fint.

Hade tur att hitta mitt för halva priset på en mässa:)

På min häst som är normal full är sidostyckena och snokremmen långa men funkar att ha på sista hålet. Själva nosgrimman tycker jag däremot är något kort. Men jag är verkligen jättenöjd med mitt träns. Det är bra kvalitet på läder och det är väldigt snyggt. :)

*lånar tråden lite*
Kan ni inte lägga upp bilder på era Nexusträns?
Vill så gärna ha det till min häst men är rädd att nosgrimman blir för "blaffig" för hennes ganska nätta huvud. Vill därför gärna ha något att jämför med :)

Kommer inte kunna lägga upp. Fick hem totto igår och går aldrig med ett träns i stl full :rofl: men ser gärna bilder med för det är sååå fint!

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 855
Senast: Görel
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: EZMK
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka