Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur fort?- och går fort för att vara mobilt.
Ja svarstiden gör mycket för upplevelsen.pingen håller sig på 30-40 ms
Ja svarstiden gör mycket för upplevelsen.
Jag har 45ms på Tele2 3G just nu.
ADSL är irriterande åskkänsligt.
Det flyger alltid när det smäller.
Ja jag ser masten över sjön.du bör ha bra sikt mot närmaste mast.
En vanlig fråga även i branschen var "Vad skall man ha det till?"
Har testat Telenor idag, med ungefär samma värden som sjobergas här ovan. Har 2km till en sådan mast, har det visat sig.
Generalstabens gröna karta har visat en kulle på 40m mitt mellan mig och min Net1-mast. Det betyder att deras grejor behöver vara 55m ovan mark, och de är det inte.
Det handlade från början om att öka kapaciteten för tal.bedömningen gick ut på att mobilt bredband egentligen aldrig skulle vara något efterfrågat
Det handlade från början om att öka kapaciteten för tal.
Och så fanns det en liten fantasifull obskyr grupp som hette "Applications" som hade en massa konstiga idéer.
Jag minns uttalanden som "Finns det där så är det alltid någon som hittar på något med det".De sa rent ut att "vi vet inte hur det kommer gå till, men vi satsar och tror på att det kommer att hända på något sätt".
Det stämmer nog bra det.Av någon anledning tycker den att @Inte_Ung's mast endast är 3G.
Här så ser vi i alla fall masterna. (4 mil bort)Tyvärr så är den finfina masten nära mig på andra sidan en grusås. Jag använder mig av en mast dubbelt så långt bort, som bara nästan skyms av en annan förhöjning i terrängen.