Nemi har tränat sin matte väl

Speciella_tina

Trådstartare
Nemi tycker om att ligga i sängen och mysa med sin matte. Hon har tränat matte bra. Det är nämligen så att Nemi gärna vill ligga nära, och gärna med sitt huvud under mattes. Problemet är att matte också vill ha sitt huvud underst. Nemi har då tränat matte. När Nemi slickar matte i ansiktet lyfter matte undan huvudet, och då kan Nemi snabbt lägga sitt på den bästa platsen!

Sv: Nemi har tränat sin matte väl

Känner igen det där lite, min hund ska också ligga i sängen och hon ska alltid in under täcke, så hon inte syns. Är huvudet borta så syns man ju inte :p

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 005
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
3 147
Senast: Lingon
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 876
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA