JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nellie Berntsson, 16, säljer sin häst – så mycket kostar den
Moderator
Hästnyheter
I höst får vi se ridsporttjejen och bloggaren Nellie Berntsson i tv-rutan – och det kommer garanterat bli en succé! ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Trots att hon bara är 16 år är Nellie Berntsson en riktig kändis på Falsterbo horse show.
Nu berättar stjärnbloggaren om hur det är att...
Hästnyheter
Bloggerskan Nellie Berntssons skrev i förrgår ett inlägg där hon uttrycker sin ilska och besvikelse över att inte ha tagits ut till EM...
Hästnyheter
Sex döda hästar hittades på en gård i Kristianstad. Resterande levande djur flyttades till polisens pensionat. Nu kan de få nya ägare...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Gosat med katt och nu sitter han vid dörren till sovrummet och piper lite ynkligt. Tydligen dags för frukost enligt honom, men jag...
GoLightly
Alldeles nyss
Svar: 1 046
Visningar: 32 880
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Leggings till brorsdottern, matchar mumin tröjan jag sydde åt henne på sylanet för några veckor sen :)
Trott
5 minuter sedan
Svar: 1 464
Visningar: 76 229
Allmänt
Norrsken
Fritid Jo jag vet det är så jag brukar se men inte ens kameran har kunnat uppfatta något 🙈
WildHorse
54 minuter sedan
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Nja inte till bikejoring men kanske gårdshund. Dock långt ifrån TS dröm om en smal vinthund 😅
De flesta mastiff/moloss-raserna har det...
Malibu_Stacy
21 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 708
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vissa domare är dock sjukt snabba! Har varit med om att jag trott jag har gått om tid och så har domaren dömt över 30 hundar på en ynka...
Malibu_Stacy
30 minuter sedan
Svar: 937
Visningar: 52 982
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Fair enough. Same same, but different. Det finns i alla fall en hel drös med olika färger som är godkända här och i US som helt klart är...
Sel
Igår kl 23:06
Svar: 1 709
Visningar: 165 790
Hund