morris

Trådstartare
Älskade lilla Skrållan är borta!

Igår fick hon lämna jordelivet... :cry:
Det känns så overkligt, jag var inte ens med hos veterinären... (pluggar på annan ort, så det fanns ingen möjlighet till det...)

Jag vet att det var rätt beslut, hon blev dålig efter jul (mager, ingen aptit, stel) för att sen mycket bättre ett tag, men slutligen i helgen verka tappa livsgnistan helt...
Vet. visste inte var det var, diskbråck kanske. Ytterligare besök på djursjukhus skulle varken kunna garantera diagnos eller behandling... Ev orsaka onödigt lidande.

Har svårt att inse att jag aldrig mer kommer att få irritera mig på hennes egenheter, som att alltid vara där hon var mest ivägen, köra in nosen i knävecken på mig när jag är barbent, doppa svansen i vattenskålen... Inte heller få vara med om hennes underbara keliga tillgivenhet mer...

Hon mår antagligen bättre nu (hoppas, hoppas!) men usch - livet är hårt... :cry:

Sv: Nej!

morris skrev:
Älskade lilla Skrållan är borta!

Igår fick hon lämna jordelivet... :cry:
Det känns så overkligt, jag var inte ens med hos veterinären... (pluggar på annan ort, så det fanns ingen möjlighet till det...)

Jag vet att det var rätt beslut, hon blev dålig efter jul (mager, ingen aptit, stel) för att sen mycket bättre ett tag, men slutligen i helgen verka tappa livsgnistan helt...
Vet. visste inte var det var, diskbråck kanske. Ytterligare besök på djursjukhus skulle varken kunna garantera diagnos eller behandling... Ev orsaka onödigt lidande.

Har svårt att inse att jag aldrig mer kommer att få irritera mig på hennes egenheter, som att alltid vara där hon var mest ivägen, köra in nosen i knävecken på mig när jag är barbent, doppa svansen i vattenskålen... Inte heller få vara med om hennes underbara keliga tillgivenhet mer...

Hon mår antagligen bättre nu (hoppas, hoppas!) men usch - livet är hårt... :cry:

Åh jag vet hur det känns.....förlorade min vovve i våras men nu har jag en ny och allt känns så himla bra. Man får vara lycklig för den tiden man fick tillsammans och glädjas åt alla underbara stunder. Hoppas du snart mår bättre :)

Ja, jag ska försöka göra det... men någon ny misse blir det nog inte på länge.
Ska låta min andra katt trösta mig när jag kommer hem, tillsammans kan vi nog rycka upp oss om ett tag... :crazy:

morris skrev:
Ja, jag ska försöka göra det... men någon ny misse blir det nog inte på länge.
Ska låta min andra katt trösta mig när jag kommer hem, tillsammans kan vi nog rycka upp oss om ett tag... :crazy:

Ja det bästa är ju om man har ett annat djur eller om man skaffar sig en ny på en gång för då känns det mycket lättare :) Kram

Liknande trådar

Övr. Hund När jag var valp, unerhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots antalet skor jag...
Svar
14
· Visningar
4 199
Senast: Only_Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka