NEJ NEJ NEJ!!!!!!

Fast det känns lite bättre när Andrew Nicholson ramlade av..
Inte för att jag har något emot honom men mer så att även en av de mest rutinerade kan misslyckas.

Fransmannen på den vackra grå hästen är min favorit!!! Vilken häst!! :love:

Stand by me drog åt vänster och Linda försökte dra åt höger och hamnade i mitten där hytten på båten var :(

Såg lite ut som om hästen hade tänkt hoppa vänsterkanten på båten istället för högerkanten.
Vilken otur :)

titta igen då för där ser man att stand by me drar åt vänster och linda försöker dra åt höger och hamnar i mitten på båten.

Så här säger Linda själv (från OS sidan)

-Jag tappade linjen vid nerhoppet i vattnet och kom för långt till vänster på hindret, konstaterar Linda som tillägger att Stand By Me kändes väldigt fin för övrigt..

Gjorde samma iakttagelse som du efter att ha tittat på det igen (spelade naturligtvis in ;))

För jävla synd var det iaf.

Såg just att det var en sådanhär :) när jag skrev vilken otur :crazy: skulle givetvis vara en sådanhär :(

kunde val forsta att froken wannabee skulle kommentera beskt, for du vet ju ALLT och kan ALLT inom falttavlan det har man ju forstatt efter att ha last alla dina inlagg..

kolla din video igen da, for de kom super in pa hindret och sedan slappte hon allt vad styrning heter..... wobble, wobble and out she goes..

Jag tycker Stand By me ser så himla tung och jobbig ut att rida i terrängen. Det ser ut som att han lixom inte bjuder till själv alls utan att hon får dra upp honom inför varje hinder.
Nu vet jag inte mer än dom få gånger jag sett henne rida, han kanske inte alls är sån.
Det kanske bara ser ut så för att han är så kraftig jämfört med de flesta andra hästarna?
Synd var dte iaf.

Men allvarligt, jag tittade på videon flera gånger och lyckades tom fixa slow-motion-funktionen och man ser hur hon drar i högertygeln och lägger hela vikten (inte så många kilon..) åt höger.

Anledningen till att jag bemödade mig så var att jag inte hann se ordentligt vid första titten.

Men eftersom du uppenbarligen har haft bättre underlag (kanske ögonvittne :idea:) att bedöma detta så..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
40
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
154
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix