Nej, min licens?

N

Nikki

Har flyttad för ett tag sedan, och jag minns att jag fick ett brev ifrån stc där jag skulle förlänga min amatörlicens, men det kom bort i flytten och jag har inte tänkt någe mer på det, förens nu! Tittade på travsport för att söka på mitt namn men det är borttaget? Nu blir jag väldigt orolig då jag har 3 hästar på listan, varav två starthästar. Är licensen borta eller kan man ringa och prata med dem??

Sv: Nej, min licens?

jag tycker du ska ringa till stc det första du gör i morgon bitti och prata med dom....förklara som det är med flytten å detta..

hoppas det löser sig för dig lycka till.

ja det hoppas jag verkligen? Nu blev jag fruktansvärt orolig, tänk om jag måste ta om?

Det är lugnt, ring sekris på din bana bara så löser det sig. Mna kan ha licensen vilande i 5 år tror jag

ja du de vågar jag inte ge något svar på hur dom gör faktiskt men man tycker ju att de inte borde vara något problem om man glömt skicka in å ändå vill ha licensen när man inte vart borta något...

Det är lugnt, licensen behöver förnyas varje år, det är lätt fixat.
Tom Opal Viking var tränarlös av samma anledning i början av året! :p LÄNK

Ring sekreteriatet som martha skrev, det är DE som sköter tränarlistorna och till dem man skickar in licensansökan! :idea:

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 663
Skola & Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
2 083
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 113
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar