Nedrans j*dra hundar!

Lilljessicah

Trådstartare
Vissa dagar är dom billiga, ibland gratis. Och nu kan jag tillomed betala för att bli av med dom!
Då börjar budgivningen då!:devil:
Jag kan börja : 100 kr per hund om ni hämtar dom nu!! :cool:

Sv: Nedrans j*dra hundar!

haha vad är det som har hänt? ;) jag bjuder 100 spänn på den lilla då. det skulle varit kul med en agilityhund.

i morgon passar mig mycket bättre. om jag går upp tidigt borde jag hinna med gbg t o r innan jobbet. men det är väl inte den lilla söta som hittat på dumheter?

i morgon passar mig mycket bättre. om jag går upp tidigt borde jag hinna med gbg t o r innan jobbet. men det är väl inte den lilla söta som hittat på dumheter?

Imorgon låter bra. (funderar om mitt raseriutbrott lagt sig tills dess?)
Inte den lilla söta som hittat på dumheter?
Pyttsan säger jag bara!! Den tasmanska djävulen ala piraya i henne tog ut sin fulla rätt ikväll. Morr!:cool:

Nämen :D Slår vad om att du ångrar dig om några dagar. Så är hunden sötast i världen igen.

Förslaget står fortfarande kvar!:mad: Och det är inte det att jag är långsint. Utan den goa hunden i henne har fortfarande inte återvänt. Jag har just nu en stor lugn herre och en liten bitchig piraya!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 791
Senast: Lillefrun
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 702
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 136
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar