Sv: Nedräkning & gnälltråd för oss som bara går och väntar ..
*kl*
Grattis så mycket till livets mirakel!!
*kl*
Grattis så mycket till livets mirakel!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad mycket hår!
Men 2½ liter Har man inte typ 3 liter i kroppen?
Man får ju två liter extra när man är gravid, nåt sånt
*Knapplån*
Vill naturligtvis oxå önska grattis till de stolta föräldrarna. Sån söt liten tjej
Vill oxå ha min bebbe på utsidan nu. Börjar bli tröttsamt med allt detta vatten i kroppen. Igår ökade jag ett kilo i vikt bara på ett par-tre timmar Totalt på hela dagen var väl ca 3 kg.
Ojoj det låter tungt o jobbigt, får hoppas du stannar kvar nu för du har väl ett par veckor kvar. Jag har tur o har inte alls så mkt vatten i kroppen, BF på söndag. Dock fått för mig att man får massor om man går över tiden Så jag hoppas inte på det.
Men nu måste jag fråga... sammandragningarna, kändes dom som vanliga eller gjorde dom ont? Jag har sammandragningar hela tiden men jag tänker inte så mkt på det Jag mår lite illa just när dom kommer men dom försvinner så snabbt.
Men nu måste jag fråga... sammandragningarna, kändes dom som vanliga eller gjorde dom ont? Jag har sammandragningar hela tiden men jag tänker inte så mkt på det Jag mår lite illa just när dom kommer men dom försvinner så snabbt.