Nedgrävda spikbrädor fara för hästar

Sv: Nedgrävda spikbrädor fara för hästar

Men fy f-n. Hur sjuka personer finns det egentligen?
Man ryser av bara tanken att någon fått för sig att lägga ut spikbrädor.
Tänk på alla som kan skada sig. Hoppas att de lyckas hitta den som gjort det.
 
Sv: Nedgrävda spikbrädor fara för hästar

Man upphör aldrig att förvånas, det finns folk till allt... idioter :crazy:
 
Sv: Nedgrävda spikbrädor fara för hästar

Mmm... Det är i princip den enda skogen mitt stall har att rida i, det känns som man får utesluta den ett tag nu. Nu är trots allt större delen av den skogen omöjlig att komma in i pga viltstängsel med färister i öppningarna. Det här kändes som ännu en begränsning av allemansrätten... det blir ju mer allemansrädsla! FY F*N säger jag bara!!!!! Man blir bara så besviken. Tänk om det hade varit min två årige son som fick spik upp i foten?? Eller något vilt djur??? jag förstår inte hur någon kan vara så enormt j*vla intelligensbefriad!
 
Sv: Nedgrävda spikbrädor fara för hästar

Ibland börjar man undrar vad det egentligen försigår i folks huvuden...
 
Sv: Nedgrävda spikbrädor fara för hästar

Varför??
Man kan ju inte ens vara ute efter någon speciell då både barn, vuxna, hundar, hästar och vilda djur kan skadas av det. Varför vilja skada alla?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hästen Luna var försvunnen i tre månader innan hon hittades död. Nu väljer hästägaren att berätta mer om dödsorsaken och var hästen...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: Gunnar
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
2 153
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 470
Senast: Inte_Ung
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 364
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Kan man ens göra rätt längre?
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp