näveqvarn i helgen någon??

B

Balans

någon här som ska till näveqvarn i helgen o tävla på D-tävlingen, C-tävlingen eller allsvenskan??
*nyfiken*

Hoppas det blir fint väder. men så här står det;

Lördag 5 Juni
Upphörande regn följt av lättande molntäcke.

Söndag 6 Juni
Växlande molnighet och uppehållsväder.

Men man vet ju aldrig :smirk:

Vilka klasser ska du va med i då, Petra?

Åh, vad roligt det ska bli!

Här på jobbet fick dom en smärre chock precis för de hade glömt bort att jag ska vara ledig på fredag och körde en övertalningskampanj för att jag ska stanna kvar och jobba.
Min kollega ska nämligen också vara ledig.

Jag var benhård och förklarade att om jag var tvungen att ställa in kalaset så fick de betala 1 styck hyrbil, x antal kronor i startavgifter, x antal kronor i stallhyra, x antal kronor i boendekostnader samt flygbiljetter från Tyskland till Arlanda! :) *fniss*

Dom gav sig!

Jag är Madeleine Andersson på Da Ciemona Ker och ska vara med i pleasure och horsemanship båda dagarna!

tidigt man måste åka bara, 5 på morgon på lördagen eller nått :crazy: kommer va astrött!*ler* nae då!

hehe..jag tyckte det räckte gott o väl!=) vart är ni ifrån då??
det gick väl ok, hästen kan det där, men hon är lite knepig, ibland går hon kanon ibland vill hon inte o tjurar.. dessa två dagar var hon inte på humör.
Var inte min häst heller så jag känner ju henne inte super + att det var fösta tävlingen på 1 hand.
Så det gick bra med tanke på allt det andra!

Men jag tyckte att domaren var himla skum i sina bedömingar!
hur gick de själv?

visst bedömde hon lite konstigt ibland! Jaja.. man vet ju inte hur hon tänker.

jo.. ston kan ju vara lite knepiga ibland tyvärr :smirk:

för oss gick det ganska bra, fick en blå rosett :) så är nöjd, för jag har bara ridit hästen två gånger innan.

åhh! de va inte dåligt! o bara ridit den 2 gånger! var du med på allsvenskan så du kommer till Ljungsbro den 20 nu?

jag tror att d gick bra.. hästen hade skrapat sig på benen, men kunde ju gå själv, så d va nog inte så farligt.. :)

men d såg jätteläskigt ut.. :eek:

jepp! är med i allsvenskan och har sån tur att jag bara bor typ 1,5 mil från tävlingsplatsen*gött* kan sova läänge=)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
382
Senast: MiniLi
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Ketrawzc
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
899
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Veckans tävlingar i Aachen är av stor betydelse för de svenska dressyrryttarna. De två sista platserna till OS i Paris ska delas ut...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama