Navarino 924

pastejja

Trådstartare
Jag skulle vilja veta mer om honom, det som verkar vara det mest aktuella jag hittar är att Navarino rids/reds av Michael Klimke. Jag vet inte vart jag kan hitta mer info om vilka meriter han faktiskt har, om eventuella avkommor utanför Sverige etc. Någon som vet mer?
/U
(vars nya stos mor är halvsyster till honom, därav intresset)

Sv: Navarino 924

Han verkar ha blivit såld till Hilltop, och sedan dött. Gissningsvis början av 2000-talet, för efter det finns inga uppgifter om honom. Så det kanske finns lite avkommor i USA?

Sv: Navarino 924

Tack för svar!
Jag letade vidare lite, och hittade också att han verkar ha ägts av Hilltop en stund.
Michael Klimke skrev en massa positivt om honom, jag hittade att han skulle ha kunnat rörelser upp till GP, men aldrig något om vilka klasser han startat. Klimke berömde hans rörelsemekanik, men jag vet egentligen inte så mycket mer.. Inte så många träffar om honom på intrernet när jag söker.
/U

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 860
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 687
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 457
Senast: Mabuse
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 856
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka