Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Novali01

Trådstartare
Vad sägs om att ställa upp lite grann för varandra nu i år när vi ska ut och tävla? Norrlänningarna har det ju inte så lätt med banor där uppe så de behöver ju ner hit och vi i Västra Götet behöver ju åka neråt Skåne för att komma åt fler banor. Min idé är att spara lite pengar och träffa trevligt folk på köpet genom att erbjuda och bli erbjuden stallplats/logi eller ett av de båda.

Jag börjar med att invitera alla som ska tävla FT i Västergötland till att kontakta mig för stallplats och sovplats. Finns det någon som hakar på?:idea:

Sv: Nätverkstråd för kringresande FT-bukare...

Absolut. Jag är på.

Trevligt initiativ!

Vi kan tyvärr inte erbjuda stallplats men vi har ett stort hus. Vår inneboende brukar vara hemma (riktiga hem) under sommaren. Vi bor ju visserligen i Sthlm men kanske när SWFRK har sin nationella tävling? :)

Hurra!
Jag kan säkert hjälpa till om det är nån som vågar sig norrut till exempelvis Bollnäs-tävlingarna. Jag bor visserligen i Söderhamn, men har kontakter lite här och var. Sen kanske det är folk på väg längre norrut eller norrifrån på väg söderut som behöver stanna på vägen.

Hör av er!

jättebra initiativ, dock finns det inga banor runt omkring där jag bor.

Jag har ju inte eget stall utan hyr in mig så gratis stallplats kan jag nog inte fixa. Däremot har jag ev sovplats.
Ingen stor villa visserligen men det kanske duger.
Närmsta tävlingsplats är Åkerbo!

Jag hoppas rida i Bollnäs minst en gång i år.

emma-vsm: Jag hoppas att jag får åka till Åkerbo när YR-SM går :)

Då tycker jag att du ska höra av dig till mig när det drar ihop sig.
Iofs så tror jag att de kommer att köra dressyr och hoppning på travbanan och ha uppstallning där. Vilket förmodligen är det allra bästa, sen ligger ridskolan och terrängbanan på skrittavstånd därifrån.

Men en eller ett par sovplatser kan jag säkert hjälpa till med, stallplats likaså om du skulle vilja. Kanske inte PÅ tävlingsplatsen men väl inom tio minuters bilväg åt olika håll.

Jag ska förhoppningsvis också rida Bollnäs och HERREGUD vad sugen jag börjar bli nu... :)
Kom vår!

*puttar*

hallå???Inga skåningar som hänger på??? Vadå jag shoppar i egensyfte....he he he:angel:

Jag kommer nog rida då med, i den öppna klassen!
Är med och arrangerar tävlingen.
Du är jättevälkommen att bo i min lägenhet om du vill!

Härligt!
Jag har vunnit alla (två :p ) tävlingar jag startat i Bollnäs så jag har good-feelings därifrån :D :bump:

emma-vsm: :)

Jättebra idé :bump:

Tyvärr kan inte jag heller erbjuda ngn stallplats, däremot har vi gott om plats i huset (ca 3 mil söder om sthlm) - så om ngn är på väg till Botkyrka är det bara att höra av sig, vi har 10-15 minuters bilväg dit bara :)

Nä skåningarna håller sig medvetet borta i från tråden :angel:

Ja men vi brukar kallas dryga och jag såg inte denna tråden... :rofl:

Jag kan erbjuda både säng och box. 10-15 min fr Vinslöv och 20 min fr Gärds. :D

Jag kan erbjuda säng och ev boxplats. Dock ligger det inte så jättenära någon ft-bana.

men men har ud varit i bollnäs o tävlat o jag har misst dej :eek:

då får du allt säga till när du ska starta därså får jag komma o se er live :D
Kan erbjuda sovplats men de är 1 timme från bollnäs så inte så aktuellt misstänker jag :P

Startade lätt klass -03 och -04 med ponnyn så det är inte så konstigt att du missat det ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka