H
Hopphopp
var på bvc igår och eftersom min dotter har börjat med att vakna efter en timme på kvällarna när hon ska sova så sa dom att jag skulle prova att ge henne gröt på kvällen. men jag tycker inte om gröt. hon äter så sakta så den blir så rinnig ganska snabbt.. så jag tänkte kan man ge henne välling ist? för det är väl samma sak bara i olika konsistens?
men det finns ju bara från 6 månader och hon är 5 månader nu, men har alltid börjat med maten lite innan det som står på och det har inte varit något problem.
bvc här har bara telefon tid två dagar i veckan och det är på morgonen så kan inte fråga dom än. så frågar er här ist.. är väldigt irriterande när man är trött och hon vägrar somna om förrens typ 12.
men det finns ju bara från 6 månader och hon är 5 månader nu, men har alltid börjat med maten lite innan det som står på och det har inte varit något problem.
bvc här har bara telefon tid två dagar i veckan och det är på morgonen så kan inte fråga dom än. så frågar er här ist.. är väldigt irriterande när man är trött och hon vägrar somna om förrens typ 12.