• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare popplisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 767
Till Intemediere och sedan från Int till Svår, Int II och sedan till GP förståss :D

Det räcker att ha 62% i vilket LA-program som helst, det behöver inte vara samma program som det du vill rida nationellt.

För att du inte får starta en Nationell LA utan att ha 62% i en reginal LA tidigare.. osv...

Kvala vidare till vadå??? LA finns inte på elittävling.

Man måste kvala i minst samma klass på regionalnivå för att få rida den klassen Nationellt.

Alltså du kan bara kvala i medelsvår och högre regionalt för att få rida medelsvår Nationellt.

Har du bara kvalat i en regional LA får du bara rida LA nationellt, du får tex inte rida Msv B nationellt.

Sedan när man kvalat i Regional ST George får du rida Nationell St George och det är bara i Nationell ST George du kan kvala till Int I och uppåt eftersom Int I och uppåt bara finns på Nationell nivå.

Förstår du nu??

JA, jag förstår!!!Hurra! :D
Jag kan alltså vinna hur många LA5 nationellt utan att kunna starta MSV nationellt???
(Jag känner mig som Hedvig i "Från A till Ö" - den långa näsan försvann helt plötsligt!!!...nån som kommer ihåg den??? ;))

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
5
· Visningar
604
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 293
Senast: 13579vas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skoning
  • Köpa eller hyra?