Nästa lördag ska jag tävla...

Solvira

Trådstartare
För första gången på min egen pålla! :) Men jag vet ju inte riktigt hur hon är på tävling... Hon har ju verkat lugn när andra har ridit henne, men tänk om hon får för sig att busa med mig? :eek:
Iaf, önska mig lycka till! Jag ska försöka ta mig runt en 0.90 bana med den här satsaren! :smirk: :d
Tja, går hon så bra som hon gör hemma borde det väl inte vara nån fara, men hon har alltid haft ett nedslag på alla tävlingar förut. För mycket att kolla på... :smirk:

Peppa mig! ;)

Sålänge du intalar dig att allt kommet att gå bra och inte har för höga krav på första tävlingen så går nog allt bra ska du se!

*lycka till*

Lycka till :)! Var är det ni ska tävla någonstans? Fy, jag blir så sugen själv på att ut och tävla. Det enda problemet är att det saknas en häst :D. Men det kommer säkert att gå jättebra för er, men ha bara inte för stora krav på er. Ta det som en kul grej och då blir det oftast roligare att tävla!

I Storvreta. Så jag ska hinna starta båda mina hästar. Så det får vi se hur det går... :smirk:
Ja, oavsett hur det går med kallblodet så kommer jag vara helnöjd med henne. Hon är så mysig att hoppa så, bättre framåtanda kan man inte ha! :love: Man blir glad av henne, helt enkelt. :)

Ja, absolut. Som jag skrev nyss, jag kommer vara nöjd med henne hur det än går, så ni kommer bli helt trötta på mig. :d :p

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 928
Senast: liiinnea
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 941
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 214
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023