Nästa flyg!???

D

Dragonora

Väntar på en häst från Island, köpte honom i början på juni, och fortfarande har inget plan gått hit. Någon som vet när nästa plan ska gå till Norrköping ? ?
:bump:

Sv: Nästa flyg!???

Om det är bestämt vet jag inte, men annars brukar man ha uppehåll i transporterna under juli och augusti månad.

Sv: Nästa flyg!???

Har också häst som väntar på att få komma hem. Det jag hörde senast är slutet av augusti eller början av september. Så det är bara att bita ihop och hålla ut.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Min föräldraledighet är snart slut. Jag är sjukt stressad över ekonomin och framtiden. Har inget jobb att gå tillbaka till men en plan...
Svar
4
· Visningar
659
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
512
Senast: MiniLi
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar