Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var hittar man en sån, pris? Har hört att vissa modeller (billiga?) kan ge öroninflammation pga fel tryck i örat när man suger. Är bara intresserad av ofarliga modeller!
Jag har hört att de flesta nässugar kan orsaka inflammation i mellanörat. Tycker du att det känns nödvändigt med nässug? Vi ha droppat bröstmjölk eller koksaltlösning och det har fungerat bra.
Det är helt suveränt när det blir segt snor som vägrar släppa trots massiv dosering av både bröstmjölk och koksaltlösning. Man behöver ju inte suga som en dåre! Det räcker med ett kort litet sug för att få tag i snoret, sen följer det liksom med ut ändå.
Skola & Jobb Finns ingen annan som kan ta över, man måste ha en viss ackreditering kan vi väl kalla det och det är inget man bara får. Man ska skriva...
Ekonomi & Juridik nej men är skillnad på någon som jag uppfattat det har flera hästar, Som jag har förstått det hela har dom också företag?. med att sälja...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.