Nässpray gravid

Jag blev väldigt täppt när jag var gravid med tvillingar, använde nasin dagligen men även nasonex i perioder, i flera månader. Tre dagar efter förlossningen var nästäppan borta. Jag hade dock räknat med att bli beroende men var som natt och dag när de väl var ute och svullnaden gått ner!
Det var samma för mej!
Jag har tretton månader mellan barnen, använde nasin varje graviddag, alltså i arton månader med ett kort uppehåll i mitten 🙈
På BB med barnen ute var det bara att sluta utan problem.

Är likadant som vanligt förkyld, kan sluta direkt när nästäppan avtar.
Men det är å andra sidan bara nasin som fungerar.

Det var samma för mej!
Jag har tretton månader mellan barnen, använde nasin varje graviddag, alltså i arton månader med ett kort uppehåll i mitten 🙈
På BB med barnen ute var det bara att sluta utan problem.

Är likadant som vanligt förkyld, kan sluta direkt när nästäppan avtar.
Men det är å andra sidan bara nasin som fungerar.
Ja, håller med om nasin! Lustigt hur kroppen är ändå! 😅

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 381
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 318
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 619
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka