Nässpray gravid

Jag blev väldigt täppt när jag var gravid med tvillingar, använde nasin dagligen men även nasonex i perioder, i flera månader. Tre dagar efter förlossningen var nästäppan borta. Jag hade dock räknat med att bli beroende men var som natt och dag när de väl var ute och svullnaden gått ner!
Det var samma för mej!
Jag har tretton månader mellan barnen, använde nasin varje graviddag, alltså i arton månader med ett kort uppehåll i mitten 🙈
På BB med barnen ute var det bara att sluta utan problem.

Är likadant som vanligt förkyld, kan sluta direkt när nästäppan avtar.
Men det är å andra sidan bara nasin som fungerar.

Det var samma för mej!
Jag har tretton månader mellan barnen, använde nasin varje graviddag, alltså i arton månader med ett kort uppehåll i mitten 🙈
På BB med barnen ute var det bara att sluta utan problem.

Är likadant som vanligt förkyld, kan sluta direkt när nästäppan avtar.
Men det är å andra sidan bara nasin som fungerar.
Ja, håller med om nasin! Lustigt hur kroppen är ändå! 😅

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 488
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar