Näsblod??

S

smartcaze

Har en foderhäst, ett halvblod på 21 år. Under den senaste veckan har hon blödit näsblod tre gånger och även en gång tidigare.

Någon som vart me om d tidigare? Är detta en indikation på att INTE köpa hästen för 10000?

En veterinär har tittat henne i nästan och luftvägarna med en kamera men hittar inget.

Tacksam för svar

/ G

Sv: Näsblod??

men vad sa veterinären om det?

min medryttar häst blödde i näsan kanske 2 gånger på ett halv år, det var bara att det hade gått i sönder en liten grej är hon hade nyst eller hostat eller vad hon höll på med, men det var ignet allvarligt.

men veterniären måste väll ha sagt nått när han kollade hästen?

Min märr har också blött näsblod, nu var det nog två år sen och hon gjorde det typ två gånger på en vecka. Min vet. sa bara att det kan bli så ibland och att det förmodligen inte var ngt allvarligt. Det slutade efter ngn dag och hon har aldrig gjort det igen.

Hon såg inget i sin kamera och sa att hon inte visste vad d kunde vara men antagligen inget allvarligt för att det såg bra ut.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 719
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama