Nej. Men jag ville få lite fart på leken och teorierna, hade inte hunnit vara aktiv innan det. Och eftersom jag reagerade på fio's kommentar så skrev jag det. Men, jag har en känsla av att jag brukar reagera på fio, oavsett vilken roll hon har.Fast tror du att hon skulle outa sig så?
Och det verkar ha lyckats
Nej, hint trodde jag aldrig att det var frågan om. Mer att jag ville få igång teorier, som andra skrivit, utan onda utanför lyan så finns inta kontaktförsök att hitta.Noterar att två personer (bsf och ???) reagerar på det fio skriver om talande hästar. Typ att det ska vara någon typ av hint.
Men till vem? Läser jag rollistan förstår jag det som att Jadis hör till lyan redan. Eller har jag snurrat till det och fattat fel?
Vad har min kommentar med rollistan att göra? Jag trodde aldrig att det var en hint, jag reagerade på kommentaren och valde att kommentera det för att få igång teorierna. Och jag valde att nämna Jadis, för att det stämde in på temat/teorin - häxan är ju den ondaste.Däremot reagerar även jag på BSFs kommentar om Fio. Nog för att många kan snurra till rollistan (jag visste ju inte vad rollerna hette senast - typ vid DL5). Men BSF brukar ju ha jäkla koll på allt möjligt. Å andra sidan - alla onda sitter i lyan (om jag nu inte snurrat till det helt väldigt mycket), så om BSF sitter i lyan lär de ha reflekterat över där inne att det inte finns onda utanför. Skulle hon i det läget göra en sådan kommentar som uppenbart kan anses vara ett försök att misstänkliggöra?
Jag försökte som sagt få igång lite teoriande. Visste att jag inte skulle vara hemma från jobbet föränn nu.Då blir Bsfs kommentar om fio ännu märkligare för antingen försöker Bsf sprida misstankar eller så är hon god och försöker hitta en teori hon kan lansera första DL?
Med det sagt så är det lite intressant att se vilka som genast reagerar på min kommentar... Nu är det ju som sagt svårt eftersom det inte finns någon ond utanför lyan - så goda famlar i mörkret mer än om det funnits en (kanske i alla fall)? Men det intressanta ar att det är vänt till att jag ska ha trott att det var en hint? Att jag inte läst rollistan?