Ok om det är mig du riktar in dig på så gör det mig lite mer övertygad ändå att du är den omvandlade.Alltså, jag kommer aldrig hinna gå igenom allting igen, men jag har tittat på vad som hänt under dagen, och jag måste säga att trots Qs stora mängd av inlägg så tycker jag faktiskt inte att hon gräver så imponerande. Förutom att svara på Bsfs misstankar mot henne så verkar hon först bestämma sig för att få mig till ond och sedan listar hon alla mina inlägg sedan omvandlingen med kommentarer om allt man på något sätt kan finna misstänkt. De inlägg hon inte hittar något att misstänka lämnar hon utan kommentar, och i de kommentarer hon lägger verkar hon inte ens försöka se att det kan finnas olika tolkningar. Däremot är hon snabb att släppa diskussionen när jag påpekar fel. Jag tycker inte det känns som grävande, utan som att hon valt det enklaste offret.
Jag hann och börja fundera över BSF som la en röst på dig trots att hon misstänkt mig mest ( men kan ju lika gärna bero på att hon faktiskt har rätt om dig helt enkelt )