Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DL 6 21:00
[...]
21.21 quarter4ever röstar på fio
[...]
nej men fan då fel timme jag får ändraMen nu blev ju Q skum! Försöker du ogiltigförklara din röst i förväg genom att hävda att den var efter DL, Q?
DL 6 21:00
17:15 fio röstar på Myrten
18:25 Blacksmithfarm röstar på fio
20:15 hemlig röstar på fio
20:21 quarter4ever röstar på fio
20:28 Derring-do röstar på fio
20:31 Myrten röstar på fio
Myrten 1
fio 5
Myrten röstar på fio
Jag har en karta över hur jag tror att rollerna är fördelade och vilka som har dem + vilka roller som bör vara kvar på goda sidan. Fio hamnar utanför kartan + att jag reagerade en del på henne igår. Dessutom tycker jag att rösten på mig och argumentationen runt den är skum.
(Och nu hoppas jag vid ulvspelsguden att fio är den omvandlade spelaren!)
Ok, men om du är god och min röst på dig därmed gör mig "grymt besviken" - då kan du väl inte tro att jag är ond? Om du är god och jag blir grymt besviken över att du ryker, då måste jag ju vara god. Men ändå röstar du på mig?Jadu Myrten tyvärr kommer jag göra dig grymt besviken
Ok, men om du är god och min röst på dig därmed gör mig "grymt besviken" - då kan du väl inte tro att jag är ond? Om du är god och jag blir grymt besviken över att du ryker, då måste jag ju vara god. Men ändå röstar du på mig?
Om du är god kommer jag att tycka att det är jobbigt, för jag vill att den här leken ska ta slut nu.
Det är väl rätt givet att LL är ond, bara tanken att hjälpa de onda genom en omvandling bevisar ju det *hon har säkert trollat er och inte omvandlat en enda av er*
Undrar om de kuppat och gjort det till leken med bara goda ?Det är väl rätt givet att LL är ond, bara tanken att hjälpa de onda genom en omvandling bevisar ju det *hon har säkert trollat er och inte omvandlat en enda av er*
Jag börjar tro att det kan ha funnis viss relevans i den funderingenJag lanserade teorin om att alla var goda redan igår, men då tyckte Q att jag var paranoid!
Vad skönt att det inte bara är jag som blir paranoid av det här.Jag börjar tro att det kan ha funnis viss relevans i den funderingen
Men nu får vi hoppas att fio är ond så vi kan fira sedan istället !
välkommen till ulvlekarna!Vad skönt att det inte bara är jag som blir paranoid av det här.