Jag har kollat igenom röstningarna och framförallt de tre senaste.
Låt oss tänka att den omvandlade först röstade på en ond i DL3. Tex Derring_Do, quarter4ever eller fio (alla so röstade i slutet). I DL4 så står det klart rätt fort att Gabby_Ossi lynchas, varpå de som röstat senast på henne lägger sin röst bara för att spela god. Detta ger Derring_Do och quarter4ever.
Sen kommer vi till DL5. Där bestämmer sig Derring_Do för att rösta på mig
Blir lite lurig på det quarter4ever skriver idag. Att den omvandlade har hela lyan som hjälp. Eftersom ni är flera som tror att Gabby_Ossi var sista originalulven så är ju det där ett lite klurigt påstående.
Den omvandlade är troligen ensam ulv enligt de flesta.
Det där gör att quarter4ever hamnar åt min misstänkta-lista även idag.
Så nu har jag citerat massor och försökt skriva om saker. Ingen kan säga att jag inte försöker i alla fall
Låt oss tänka att den omvandlade först röstade på en ond i DL3. Tex Derring_Do, quarter4ever eller fio (alla so röstade i slutet). I DL4 så står det klart rätt fort att Gabby_Ossi lynchas, varpå de som röstat senast på henne lägger sin röst bara för att spela god. Detta ger Derring_Do och quarter4ever.
Sen kommer vi till DL5. Där bestämmer sig Derring_Do för att rösta på mig
Derring-Do röstar på hemlig
För att hon inte skrivit något idag som kan vara till hjälp i ulvjakten, vilket ju skulle kunna tolkas som ulvigt.
Myrten lägger rösten på Mirtai, vilket ju kan anses lite skumt eftersom Mirtai var bybo. Samtidigt har hon försökt hjälpa mig idag (evigt tacksam men vet inte om jag är så mycket klokare ) och därför håller jag henne på de godas sida - väl medveten om att hon kan ha skaffat sig ett oerhört fint alibi just genom det.Först lanserar Mirtai en teori om att BSF är omvandlad. Sen följer hon BSF i rösten på Q. Jag hade mer än en timme innan Mirtai röstade skrivit ett inlägg där jag tror det framgår att jag började tveka om Q, som jag mycket riktigt tyckt varit skum under dagen. Men detta bortser Mirtai ifrån. Mitt längre inlägg där jag förklarar mer kom tre minuter innan Mirtai röstar, så det hade hon säkert inte sett (fast hon svarar på en fundering där tror jag), men det kortare? Och som sagt, om hon tror att BSF är omvandlad - varför ändrar hon sig plötsligt och röstar på samma spelare som BSF?
Ulvigt!
Myrten röstar på Mirtai
Idag med det jag utläser av inläggen så har hemlig svalnat betydligt på min misstänka skala och då lämnar det faktiskt bara dig och DD att fundera över.
Och skulle DD ha lyckats lura mig då har vi en nybörjare som har riktigt bra skills för ulvlekar så mycket kan jag säga., men visst omöjligt är det inte , man får ju inte glömma bort att den omvandlade har hela lyan med sig som kan hjälpa till lite.
Sedan kan jag säga så som Myrten resonerar ang tvillingarna att den andra tvillingen borde ha blivit käk det första som hände att det är helt i linje med hur jag resonerat om det hela...
Blir lite lurig på det quarter4ever skriver idag. Att den omvandlade har hela lyan som hjälp. Eftersom ni är flera som tror att Gabby_Ossi var sista originalulven så är ju det där ett lite klurigt påstående.
Den omvandlade är troligen ensam ulv enligt de flesta.
Det där gör att quarter4ever hamnar åt min misstänkta-lista även idag.
DL 3 21:00
(17:13 Gabby_Ossi röstar på Mirtai)
18:43 Myrten röstar på Snurrfian
19:34 hemlig röstar på Theodor
20:23 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
20:45 Derring-Do röstar på Snurrfian
20:45 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
20:46 Theodor röstar på Snurrfian
20:54 Snurrfian röstar på Gabby_Ossi
20:57 quarter4ever röstar på Snurrfian
20:57 fio röstar på Gabby_Ossi
20:59 Gabby_Ossi ändrar röst till Snurrfian
OMVANDLING SKER
DL 4
09:12 Myrten röstar på Gabby_Ossi
14:23 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
15:19 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
16:35 fio röstar på Gabby_Ossi
16:47 Theodor röstar på Gabby_Ossi
16:59 Derring-Do röstar på Gabby_Ossi
17:36 quarter4ever röstar på Gabby_Ossi
18:03 hemlig röstar på Gabby_Ossi
20:24 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
DL 5
(19:56 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever)
19:59 Derring-Do röstar på hemlig
20:03 Mirtai röstar på quarter4ever
20:21 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
20:21 Myrten röstar på Mirtai
20:25 hemlig röstar på quarter4ever
20:37 quarter4ever röstar på Mirtai
20:47 fio röstar på Mirtai
Så nu har jag citerat massor och försökt skriva om saker. Ingen kan säga att jag inte försöker i alla fall