Näringsvärden Foderjäst

Leeelot

Trådstartare
På G****gården är Foderjästen slut, restad i hela landet verkar det som.... Ringde en annan foderbutik, o där fanns foderjäst från M**tang. Verkar vara helt lögn att googla sig fram till vad den innehåller...Finns inte ens med som produkt på märkets hemsida:wtf: Så: finns det nån här som vet?

Försök att få tag i bryggerjäst i stället (foderjäst är utspädd bryggerjäst, innehåller bl a vetefodermjöl). Vet att i alla fall V***mix har bryggerjäst (råvara), finns kanske inte på hemsidan!

Men snälla!
Man FÅR skriva Granngården, Mustang och Vilomix! Precis som man får skriva Passier, Ica eller Volvo.
Det blir INTE reklam bara för att man nämner ett varumärke, det är först när man börjar marknadsföra företag eller produkter som det är reklam.

Ta lantmännen, de har den som används till kor och den är till häst också. Det är bara hästfolk som tror att hästar dör av att få foder som marknadsförs till kor

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 322
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 498
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama