När vaknar han till??

Denver

Trådstartare
Min lille papillon fläkte sin klo i torsdags kväll. Ringde runt överallt o fanns inga tider. Fick tid idag 14.40.

När jag hämtade honom berättade dom att klon var bruten och att dom fick ta bort allt.

Jag hämtade honom 16.30 och han ligger fortfarande helt utslagen med tungan utanför. Hur lång tid tar de innan han vaknar till ordentligt eller iallafall mer än de som är nu??

Sv: När vaknar han till??

Min lilla pappis var sövd en gång och då tog det 3-4 timmar innan han vaknade till liv och började vingla omkring och stod ideligen på näsan. Dagen efter var han precis som vanligt igen. Sen kan väl tiden variera lite på olika hundar kan jag tänka mig.

Tack :D . Är så hemskt att se honom helt utslagen :(

Hoppas verkligen han piggnar till snart.

beror på vad dom sövde honom med, min pappis var mer elel rmindre helt utslagen hela resten av dagen när vi sövde honom sist. då hade vi ändå gett honom "väckningsvätskan" som jag glömt namnet på, vid lunch =)

så inget att oroa sej för!

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: igbest
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 230
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 988
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka