När säger jag upp mig?

Jag har också varit med om att ett företag ändrade sig I sista stund jag kom dit och skulle skriva på för ny tjänst och då hade något hänt internt som gjorde att de inte kunde anställa. Då var jag glad att jag inte hade sagt upp mig. Har alltid sagt upp mig skriftligt vill ha allt på papper eller mail. Numera ber jag alltid om ett mail från ny arbetsgivare som bekräftar villkor, lön och första anställningsbarhet om de inte kan skriva direkt. Att få mail från ansvarig chef direkt när man kommit överens om en ny tjänst är ett krav från mig.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 399
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar