Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en till hund om några år (kanske om 2 år när nuvarande är 5 år) men min man säger blankt nej och menar på att det är galenskap att ha två hundar Samt att det vore så fruktansvärt jobbigt, tilläggas ska att det är jag och endast jag som sköter allt kring hund, motion, träning osv eftersom det är mitt största intresse. Har er partner låtit er skaffa en hund till utan diskussion eller har det krävts "övertalning"? Hur tänker ni, har en rätt att säga nej när en vill utveckla sitt intresse och drömmen att ha två hundar?
Så många som man ser med två hundar, antingen är alla andras partner otroligt "snäll" och stöttande eller så är det mest jag som har en fruktansvärt bekväm och ngt missunsam partner (Med risk för att låta som en bortskämd unge, men är just nu bara en smula besviken 40+are)
Så många som man ser med två hundar, antingen är alla andras partner otroligt "snäll" och stöttande eller så är det mest jag som har en fruktansvärt bekväm och ngt missunsam partner (Med risk för att låta som en bortskämd unge, men är just nu bara en smula besviken 40+are)