MrsScabtree
Trådstartare
Skrev en tråd ganska nyligen men glömde att lägga till den mest betydande frågan. Jag ska bli med katt (min brors honor 5 år ) när jag flyttar heimfrån..och jag ha rju haft katt förr men dessa två är de största kattmarodörerna jag träffat. De är förvisso mycket understimulerade och detta ska det givetvis bli ändring på. MEN, fröknarna är riktiga klösmästarinnor. Min brors lägenhet ser ut som..
Om detta inte ger med sig när dom börjar stimuleras, vad gör man då? Givetvis får dom klösa missorna, men inte på soffor och sådant då. Jag kommer spika upp klösmattor på väggar och köpa en sån där klös/kojställning samt att går jag ut med dem lär dom ju klättra lite (om dom vill). In med lite tips nu! Jag börjar bli lite nojjig för det här med katt!
Om detta inte ger med sig när dom börjar stimuleras, vad gör man då? Givetvis får dom klösa missorna, men inte på soffor och sådant då. Jag kommer spika upp klösmattor på väggar och köpa en sån där klös/kojställning samt att går jag ut med dem lär dom ju klättra lite (om dom vill). In med lite tips nu! Jag börjar bli lite nojjig för det här med katt!