När kommer passen från asvh?

sassiball

Trådstartare
Jag är bara lite nyfiken, vet ju att de har fullt upp på asvh, men är det någon som fått passet till sin 09 ännu? Jag skickade in papperna till mitt föl den 2 september. När jag läste på hemsidan så tyckte jag det stod att det är meningen alla hästar ska ha pass from 6 mån ålder. Så då borde ju rimligtvis de fölungar som är födda tidigt ha fått sina pass nu?

Sv: När kommer passen från asvh?

Skickade in pappren i början på augusti och jag fick passet förra veckan.

Jag tycker de är duktiga som lyckas skicka ut såpass snabbt! Även om de "ska" ha gjort det inom en viss tid så är det ju ändå mycket när det kommer in alla registreringsansökningar..
Har inte fått passet ännu men skickade in lite senare.

Fick mitt pass för ca 2 veckor sen..men va tvungen att skicka tillbax det då dom stavat namnet fel och skrivit fel ägare på fölet:devil:
Blev ju inte så glad av att dom gjort dessa fel då det blir en merkostnad för mig att skicka tilbax passet plus att ringa och tala om att dom gjort fel...dom har ju bara telefon tid 9-12 mån till tor:eek:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 251
Avel Förra året införde de en ökande kostnad för varje månad fram till årsskiftet man väntade med att sända in passunderlagen på sina föl ...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
11 380
Senast: Masse
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 209
Senast: Meggan
·
Avel Jag är ju nybörjare när det gäller avel, men det ser ju ut som om ASVH kämpar i rejäl motvind? Jag har ju också förstått att det är inte...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka