Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har vid några tillfället fått notis att någon svarat på mitt inlägg, sen när jag klickar är det inte alls jag som har citerats utan någon helt annan.
Det brukar stå om inlägget är ändrat, men jag har inte sett det de gånger felciteringen inträffat.Det kan nog bero på att personen ändrat sitt inlägg och tagit bort ditt citat efter att det publicerades. Men verkar ju lite osannolikt att det skulle just dig upprepade gånger.
Det brukar stå om inlägget är ändrat, men jag har inte sett det de gånger felciteringen inträffat.
Men är verkligen alla så snabba? Har svårt att tro att alla är det i och med att det har hänt olika gånger med olika användare också.Inte om man är supersnabb
/Mvh många stavfel
Jag har gjort det massor av gånger. När det legat ett gammalt påbörjat svar jag aldrig gjorde klart kvar i svarsrutan sedan innan.Men är verkligen alla så snabba? Har svårt att tro att alla är det i och med att det har hänt olika gånger med olika användare också.
Tror inte jag varit inne i tråden, den låg i olästa trådar.Det händer ibland. Ofta om skribenten taggat fel eller klickat svara men ändrat namnet
@Rosett det kan hända att du har gått in i tråden kring taggningen men missat det. Sen har programmet trott att du sett det?