När fäster ägget?

S

saffran2

jag undrar i vilken vecka ägget fäster sig?
jag har inte kört med äl stickor. men enligt en tabell skulle jag ha äl någon gång mellan 5-9 oktober. vi har haft sex varje dag, förutom en dag kanske..så jag hoppas det tar sig nu..:)

Sv: När fäster ägget?

jag undrar i vilken vecka ägget fäster sig?
jag har inte kört med äl stickor. men enligt en tabell skulle jag ha äl någon gång mellan 5-9 oktober. vi har haft sex varje dag, förutom en dag kanske..så jag hoppas det tar sig nu..:)

Jag kan tyvärr inte svaret på frågan men om det mot förmodan inte skulle ta sig, ha sex varannan dag nästa försök. Men hoppas det gått vägen :)
Lycka till!

Det är väl väldigt olika, men typ 3-10 dagar efter ägglossningen. Alltså i vecka 3 eller 4.

Vi hade sex 1 ggn nån dag innan ÄL, sen skulle vi inte ha sex under Äl för vi skulle vänta med bebis ett tag till......nu sitter jag här i vecka 12 ( i morron) :laugh:

jag hoppas det tar sig denna gången.. vill så gärna..
fast jag har bara varit utan p-piller hm, tredje månaden nu..
och det kan ju ta väldigt lång tid ibland:(

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 103
Senast: Jahopp
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 158
  • Artikel Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Wille
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka