När får man ta ut Tillfällig föräldrapenning?

athena

Trådstartare
Jag är en sån som sällan vabbar - mina barn håller sig peppar peppar ganska friska. Så jag har lite dålig koll... hittar ingen info på fk.se heller.

Får man ta ut tillfällig föräldrapenning när man är hos tandläkaren med barnen?

Besök hos ögonläkare?

Eller måste de helt enkelt vara sjuka...?

Sv: När får man ta ut Tillfällig föräldrapenning?

Ah, tack, jag letade som en dåre på fk.se men hittade inte den infon :). Fritt fram alltså!

Jag "frågade" den där Hanna som sitter högst upp i högra hörnet på hemsidan. Mycket praktiskt !

Har själv suttit ett antal ggr på deras hemsida och ABSOLUT inte kunnat hitta det jag söker:mad:

Lycka till hos läkaren (om du nu ska dit) :)

Vi ska på årlig ögonkontroll i em, igår var vi hos tandis men eftersom jag inte kom på den här geniala idén förrän idag så får jag knappast ut nåt för gårdagen :mad:.

Ska fråga Hanna nästa gång :D.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 950
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 569
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 933
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar