När får hästarna stå inne?

Sv: När får hästarna stå inne?

Minna hästar ska ut varje dag! På med ett täcke bara! :D
Har dom tur så får dom komma in lite tidigare en vanligt! :)
 
Sv: När får hästarna stå inne?

Just det!
Ut med dem bara.
Ungarna oxå. Bara de har regnkäder kan de vara ute hela dagen.
Frisk luft har ingen dött av.
Så det så:devil:


De ska inte ha ngt att säga till om här inte!

me boss-sitter inne i stugsittarväder:cool:
 
Sv: När får hästarna stå inne?

Hästarna i stallet där jag är har nog aldrig varit inne hela dagen pga dåligt väder. Är de riktigt illa får de komma ut senare och in tidigare(om det finns möjlighet till de) och ha täcken på sig.
 
Sv: När får hästarna stå inne?

*kl*

Min kan få stå inne om det blåser o regnar mycket. Blir vädret bättre får han komma ut sen men annars får han stå inne. Han står ändå bara o hänger o blir kall o våt, då kan han lika gärna stå o hänga inne o varm o torr. Dessutom tycker han inte om regn, han visar det ganska tydligt.........
 

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
22
· Visningar
1 157
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 654
Senast: jemeni
·
Hästvård Halloj, Min grabb går på beräknad foderstat och alla behov är tillgodosedda. Han går vanligtvis på lösdrift men pga skada och sen...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: CarroT
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
1 202
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp