Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur klär man sig bäst för att hålla värmen? Jag har raggsockor, tofflor och en rejäl ylletröja på mig men fryser ändå. Det går att höja värmen men det bullrar en hel del så jag vill helst slippa. Några superknep?
Ull närmast kroppen.Hur klär man sig bäst för att hålla värmen? Jag har raggsockor, tofflor och en rejäl ylletröja på mig men fryser ändå. Det går att höja värmen men det bullrar en hel del så jag vill helst slippa. Några superknep?
https://sv.wikipedia.org/wiki/MikroplastJag som tycker att ull både sticks och kliar vill slå ett slag för fleece - underställ i microfleece, joggingbyxor och en eller två fleecejackor gör susen. Sen en eller flera fleecefiltar att linda in sig i. Nej, inte miljövänligt, jag vet, men varmt och skönt.
Hur kallt har du då? Om det är FÖR kallt så tycker jag att det är jättesvårt att hålla sig varm genom att "bara" klä sig varmare.Hur klär man sig bäst för att hålla värmen? Jag har raggsockor, tofflor och en rejäl ylletröja på mig men fryser ändå. Det går att höja värmen men det bullrar en hel del så jag vill helst slippa. Några superknep?
Håller med....Det enda som funkar för mig är elfilt om jag är still.
Lager på, lager, ull, tofflor, mössa, handledsvärmare etc hjälper inte om jag inte rör mig.