Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har dr brown, nu får sonen bara nappflaska ibland eftersom jag ammar, antikolik konstruktionen är väl lite bökig att diska men resten är vi nöjda med. Vi har en annan flaska (minns ej märke) men utan kolikkonstruktion och med den blir det typ baksug!
En kompis till mig har uppfunnit KeepJar. Ekologiskt gummi samt vilka napppar man vill. Bygger på att man nyttjar en vanlig barnmatsburk som man klär i gummi för att den ska hålla. Sök på KeepJar så hittar du på lite olika shoppar
Mvh Miks
Vad bra med en recension! Jag säger till henne när jag träffar henneJag funderade på att köpa den men då var det dyrare att köpa än att köpa glasflaskor. Kompisen köpte men gummit var hopplöst att få på. Kanske har ändrats nu men då skulle det träs på och hon fick använda varmvatten för att få på den.
Vad bra med en recension! Jag säger till henne när jag träffar henne
Gummit ska ju sitta sjukt tajt! Lite varmvatten och till och med aningens diskmedel så glider det på.
Problemet med att köpa en glasnappflaska är att man köper glas på nytt. Här återanvänder man glas som redan nyttjats en gång! Återbruk
Mvh Miks
Funkar sämre numer när många matburkar fått ny storlek på öppningen :-(En kompis till mig har uppfunnit KeepJar. Ekologiskt gummi samt vilka napppar man vill. Bygger på att man nyttjar en vanlig barnmatsburk som man klär i gummi för att den ska hålla. Sök på KeepJar så hittar du på lite olika shoppar
Mvh Miks
Oh noFunkar sämre numer när många matburkar fått ny storlek på öppningen :-(
Det är absolut ett bra alternativ på flera sätt men jag vill ha en genomskinlig flaska med volymstreck så att jag ser hur mycket som är i flaskan (för tillredning och för att se hur mycket som är kvar efter matning). Plus att jag vill kunna mikra flaskan.Ett annat tips är en flaska i stål, vi har köpt en fran Pura. Den går att använda med dinapp till bebisen och sen senare med olika typer av "napp" när barnet blir äldre.
lite svart att se mätskalan men jag tänker att den är smidigare att ha när man är pa väg