Nappar med fötter

E

Equina

Någon mer som råkar köpa nappar med fötter? Hur ser man att det inte är det:crazyhttp://www.bukefalos.com/f/images/smilies/blush.gif
:o Min sons nappar har en förmåga att aldrig finnas till hands, tror vi har sju stycken och dessa är ständigt på vift...
 
Sv: Nappar med fötter

Kanske det:) Idag fick det dock bli en tur till affären och införskaffa tre nya små busar att leka kurragömma med.. Konstigt att det alltid är min tur att räkna:angel:
 
Sv: Nappar med fötter

Ett annat tips (självupplevt) är att om du har högtalare med lämpliga hål i så kan det även finnas i de hålen.

Dottern tyckte att de hålen var ypperliga förvaringsplatser.
Alldeles lagom för en liten hand att stoppa in nappar i:D

När vi väl upptäckte gömstället så lyckades vi få ut ca 7 st nappar, men hjälp av en grilltång (vi föräldrar hade inte lika små händer)
 
Sv: Nappar med fötter

Det är skrattretande ställen de hamnar på napparna. Min gömmare är bara nio månader så än så länge kan jag bara leta i markhöjd- men det räcker...
 
Sv: Nappar med fötter

Att inte tillverkarna gör dem nappsäkra...
 
Sv: Nappar med fötter

Åh, vi har sugrör, legobitar, träklossar, pappersbitar, reklam och annat smått och gått i våra två högtalare. Tyvärr är dom utformade så att man kan stoppa in sakerna i hålet, och sen ramlar dom ner in i högtalaren, och där är det väldigt svårt att få ut dom.

Som tur är så ska vi ändå byta ut dom, vi har ett nytt hemmabiosystem som ligger och väntar på att tiden ska räcka till bara..

Gällande nappfrågan så har jag löst den med MÅNGA nappar, så att dom ligger lite här och där. Vissa dagar lyckas alla att försvinna ändå, men det är lättare att hitta dom när man har många.
 
Sv: Nappar med fötter

Många verkar vara den enda fungerande tekniken, skall införskaffa JÄTTEMÅNGA:idea:
 
Sv: Nappar med fötter

Sebastian har nog en 20 stycken eller så, men jag ser nog aldrig mer än max 5 st på en dag :D
 
Sv: Nappar med fötter

Sen har han också ett nappsnöre från MAM (Han tar bara deras nappar) som alltid sitteri hans kläder/pyjamas, med en napp hängandes där i. På så sätt finns det alltid en napp tillgänglig i alla fall.
Värre är det nu när han är större och starkare och rycker av den ibland, då får man verkligen leta. Han kan inte sova utan nappsnöret! Då hittar han inte nappen själv om han vaknar till på natten, och det är katastrof vill jag lova..
 
Sv: Nappar med fötter

Dotterns nappar har ockå fötter så nu har vi införskaffat en nappcentral. Upphittade nappar läggs i en skål. Vill dottern byta napp får hon lämna tillbaka den gammla. Konstigt nog blir burken ofta tom ändå men när hon vill ha sista nappen så sägert vi att då kanske hon inte har någon när hon ska sova så då går vi och letar nappar istället. Häromdagen bad jag henne hjälpa till att leta efter nappen och hon letade under soffan och i alla tänkbara vrår, tillsist frågade jag henne var hon hadde nappen senast. Hon gick ut i köket och kom tillbaka med nappen i handen.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 253
Senast: Madalitso
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 183
Senast: Liran
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 431
Senast: Destiny_D
·
Övr. Barn Sonen född -16 har redan stora problem i skolan, det är mycket slagsmål och skolpersonalen verkar inte ha någon koll på hur och varför...
2 3
Svar
59
· Visningar
15 529
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Välja hingst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp