turbofling
Trådstartare
Maja verkar ha ett väldigt stort sugbehov. Som det är nu vill hon ammas ungefär varje timme och jag känner att jag inte klarar av det. Dels tycker jag inte alls om att amma och nu när hon vill äta sa ofta grater jag varje gang det är matdags. Mina bröstvartor känns som dom ska ramla av när som helst och Maja kräks massor för jag tror inte all mat far plats i hennes lilla mage.
Därför bestämde vi att det var dags att prova med napp, men det tyckte inte Maja. Storasyster har älskat nappen fran första stund sa det är ett nytt problem för oss nu.
Är det fler som haft samma problem? Har det gatt tillslut? Vilken napp fungerade?
Vi har provat mam (silikon), Nuk (latex) och esska (silikon), den minsta varje märke har.
Därför bestämde vi att det var dags att prova med napp, men det tyckte inte Maja. Storasyster har älskat nappen fran första stund sa det är ett nytt problem för oss nu.
Är det fler som haft samma problem? Har det gatt tillslut? Vilken napp fungerade?
Vi har provat mam (silikon), Nuk (latex) och esska (silikon), den minsta varje märke har.