Nån som vill..

F

fossig

..kommentera..?
Jag inser ju själv att jag verkligen är ute och cyklar. Egentligen så vet jag nog inte vad jag sysslar med när jag rider.. :crazy: :angel:

Men jag har några bilder från ett ridpass i augusti i år..
Vad tror ni? hur tycker ni hon är i kroppen osv, formen (om den existerar..)? ..

Snälla, lite tips :)

th1.jpg

rida.jpg

6.jpg

Sv: Nån som vill..

Alltså, nu känner jag ju er och jag måste säga att jag är väldigt svag för din häst.
Hon är så förbaskat lik min gamling så det skär i hjärtat när jag ser henne. Kanske inte direkt i ansiktet och definitivt inte i färgen :) - men i kroppen. :love:

Men - bild 1 och 3 är bara halva här hos mej? Är det min dator som är konstig?

Det ser ut som om du håller andan, drar upp axlarna och faller igenom lite i bröstryggen och låser höften. Slappna av och tro på det du gör. Tro på din häst.
Ska kika i min träningsdagbok hur jag uppfattade henne för jag kommer ihåg att du tyckte hon var tvärtom med dej, tror jag i alla fall *minnet är inte det bästa*.... Torde innebära att hon är känslig och "anpassar" sej till ryttaren fort?

Återkommer!

(och borde ha skickat PM för länge sedan men har fullt upp, en uppdatering kommer inom kort, då vill jag höra allt från er också :) )

Sv: Nån som vill..

Konstigt att bilderna inte funkar ok.... hmm..

Det kan nog stämma att jag spänner mig.. inte bra..
Min höft har blivit bättre (från värken) och jag upplever inte längre att hon puttar mig, det är väldigt sällan numera. Däremot är jag tydligen (enligt sjukgymnasten) överrörlig i höger höft numera, så då känns vänster höften stel. kenpigt..

Men hon puttade mig åt höger tidigare iaf.. Puttade hon dig åt vänster?

Ska rida lite på ängen idag, för första gången på 2 veckor. ska verkligen tänka på att slappna av.

Tack!
vi hörs :)

ps. föresten är jag sugen på att komma och titta på din nya pålle och på "fölet".. ;)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: valy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka