Nån som vill prata?

annie_cool

Trådstartare
Behöver nån att prata med nån som kan muntra upp mig. Känner mig ledsen just nu.Min pappa är ju död och det närmar sig hans årsdag . saknar honom så mycket behöver nån att prata med.

Nån som känner sig manat?

Vem som helst får skriva.

Jag förstår att du är ledsen. Min pappa dog i april. Men jag tror fortfarande inte att jag har fattat det. Jag tror att han ska komma förbi och jag tror att jag ser honom ibland, och då gör det ont. Jag försöker bara acceptera att de stunderna kommer, andas och ta mig igenom det.

Förstår också att du är ledsen.
Min pappa dog i april förra året. Tar fortfarande en dag i taget och saknar honom så oerhört mycket.

Saknar honom och det som var värst det är att det kom som en chock.Det hände så fort midsommarafton var det. Så det är svårt men ska fira med mamma tror jag.

Jag vet precis hur det är vännen...jag är inne i en skitperiod nu jag med.
Mamma fick ju hjärtstopp 19/4 förra året, somnade in 1/5, begravdes 23/5 så kom mors dag, min födelsedag, hennes födelsedag, mormors födelsedag. Och där är jag nu.
Alla dessa årsdagar...gör vad du behöver, vad som känns bäst för dig. Precis så som du gjort hittills...man får hitta sina knep för att ta sig igenom dessa dagar.
Stor kram!
Ps. bara pm:a om du vill, Jag finns här!

Tack så mycket.
Det kom som en chock när jag fick reda på att han hade dött. Hann inte säga hejdå .

Jag förstår dig, förlorat båda mina föräldrar och släkt på kort tid. Inget man väntat..
Det enda som hjälpt mig är att omge sig med vänner och familj och man FÅR bryta ihop för en stund men inte fastna där. Det misstaget gjorde jag. Men jag har blivit hjälpt som mest av att veta att dem finns i min närhet tack vare jag har lite medial hjälp med.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 561
Senast: Squie
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 643
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: miumiu
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 213
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar