-Nån som vet nått???

B

blissare

idag var jag in med islandspållen..haft kotledsinflammationer..massa sprutor..o olika mediciner under lång tid..vid återbesöket idag så var det ingen skillnad..så vi gjorde ett ultraljud och det visade sej att hon hade ligamentskador i hoven..vila i 3 månader o se vad som händer..hon får iallafall gå i hagen med dom andra hästarna nu :banana: min fråga är ..vet nån om det finns nåt tillskott som kan hjälpa till???

Sv: -Nån som vet nått???

Satt å sökte lite på ligamentskador här då min häst fått denna diagnos för en tid sedan.
Såg detta du skrivit och undrar hur det gått med din häst.

Har haft precis samma problem, hästen har varit halt sedan september.. Det var först nu. ca ½ år senare dom kollade med ultraljud och då visade det sig vara en ligamentskada i kotan.
Så nu är det vila 3 månader för min pålle också..
Å sedan se vad som händer..

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
563
Senast: tara
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär kanske kommer låta jätte dumt men jag vill skriva lite om i tisdags. Och det som hände då var att jag försökte att ta själv mord...
2
Svar
27
· Visningar
2 528
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 832
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar