L
lie
är de nån som har det?? skulle gärna vilja veta.. jag har nämligen vart de=( som tur va så skada sig ingen men mitt självförtroende fick sig en törn eftersom jag hemskt gärna vill jobba med travhästar å vill bli kusk/tränare! jag är 16 år,går på kvinnersta inriktning körning och har 2 egna varmblod hemma och 6 stycken hos en tränare! en da när ja skulle ut å köra en av mina hästar(han är stresad av sig och lite rädd) jag hade inte kört honom så mkt själv men den här dan ville ja ut å köra själv! då hade ja kört honom själv ca 2-3 gånger innan! körde på en liten *egen* bana med gräs på och i mitten är det en bassa små björkar å ris å så! så dum som ja va så skritta jag förbi ett hus där han alltid brukar vilja dra iväg! just som jag skrittar förbi så startar gubben som bor i huset en såg! min häst fick panik och kasta sig in bland björkarna å träden,vagnen välte å ja ramla ur! ja låg ner men hållde i tömmarna,min häst börja gå lr små trava o ja hängde efter! släppte taget o min häst sparng iväg! jag tänkte att nu är de kört nu kommer vagen välta lr han kommer trassla in sig i tömmarna å de kommer komma en bil! men som tur va så hände de inget! ja sprang till stallet som ligger typ 20-30 meter bort och där inne stog han! helt oskadd o rockarden hade inte vält lr någe!ja har fått mig en läxa! men nu känner jag mig värdelös å köra!!!nån som vart med om annat??