Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här kanske är en longshot men är det någon bukefalist som ska in på Gekås den närmsta tiden, och kan tänka sig att köpa en klänning och posta åt mig? Finns en sjuuuukt fin som jag bara måste ha, men att åka 52 mil enkel väg känns tyvärr lite orimligt för en klänning
Nix - har ansökt men inte blivit insläppt än, så får se när det skerHar du frågat i Ullaredsgruppen på facebook? (ullaredsnackis eller något sånt heter den). Där verkar det lätt att få köphjälp . De brukar ta 30 kr för besväret plus frakt om jag förstått saken rätt.
Vi kommer antagligen åka dit om 2-3 veckor. Hinner inte innan dess.Det här kanske är en longshot men är det någon bukefalist som ska in på Gekås den närmsta tiden, och kan tänka sig att köpa en klänning och posta åt mig? Finns en sjuuuukt fin som jag bara måste ha, men att åka 52 mil enkel väg känns tyvärr lite orimligt för en klänning
Åh! Kan du tänka dig att köpa en klänning så hojtar jag gärna till om jag inte får fatt i nån tidigareVi kommer antagligen åka dit om 2-3 veckor. Hinner inte innan dess.
Klart jag köper en klänning åt dig om du inte fått fatt på den innan.Åh! Kan du tänka dig att köpa en klänning så hojtar jag gärna till om jag inte får fatt i nån tidigare
Skulle gärna visa, men har tyvärr ingen bild! Var en som la upp den i en Facebook-grupp och kan tyvärr inte posta bilder på andra Men får jag hem den så lovar jag att ni får se!Nu vill vi ju veta vad det är för klänning!
Gud vad snällt, tack!Klart jag köper en klänning åt dig om du inte fått fatt på den innan.
Så fin! Har köpt något väldigt liknande på internet själv.Bättre sent än aldrig
Här är klänningen ifråga! Är inte helt förtjust i hur kort den blir fram och färgen känns inte riktigt jag, menmen. Jag behåller så får vi se om jag använder den under sommaren eller inte, om inte så är den iaf fruktansvärt lättsåld - tydligen helt slut på Ullared nu, igen
Eller hur! Får man fråga var? Syrran ville ha samma klänning fast i svart men den är helt tvärslut den ocksåSå fin! Har köpt något väldigt liknande på internet själv.
Åh vad fin! Passade dig perfekt ju. Jag gillade även den vita.Det blev även en svart variant, den är jag desto mer nöjd med! Även den kort fram men färgen känns mer jag
Tack!Åh vad fin! Passade dig perfekt ju. Jag gillade även den vita.
Tack!Ser ut att passa dig jättebra!
Eller hur! Får man fråga var? Syrran ville ha samma klänning fast i svart men den är helt tvärslut den också
Åh, fin! Tack, ska tipsa syrranVisa bifogad fil 29540
Köpte min på Bubbleroom, chiara forthi heter märket.