gul_zebra
Trådstartare
Lylloooos!Den svarta var jättefin ju Det vita iofs också, men den svarta passade faktiskt bättre.
En annan ska till ullared nästa vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lylloooos!Den svarta var jättefin ju Det vita iofs också, men den svarta passade faktiskt bättre.
En annan ska till ullared nästa vecka
Bättre sent än aldrig
Här är klänningen ifråga! Är inte helt förtjust i hur kort den blir fram och färgen känns inte riktigt jag, menmen. Jag behåller så får vi se om jag använder den under sommaren eller inte, om inte så är den iaf fruktansvärt lättsåld - tydligen helt slut på Ullared nu, igen
Benen är inga problem, jag går glatt barbent. Kruxet är att klänningarna slutar så högt framtill att minsta vindpust kommer visa, ptja, allt Nu har jag cykelbyxor under alldeles oavsett, men ändå! Känns mindre fint att cykelbyxorna syns också, de sticker ut en aning under klänningen, men samtidigt är folk generellt inte 80 cm långa så det sitter väl mer i huvudet på mig egentligen.Klockrent! Vill du inte visa benen kan du ju ha en par snygga vida byxor under? Så gör jag jämt, jag älskar klänning men hatar att känna mig avklädd.
Jag är en väldigt svart person men i det här fallet håller jag på den vita!Tack!
Ja jag gillar den vita jag också, var den jag föll för först. Känns lite mycket finklänning över den dock!
Jag är väldigt trött på svart efter en massa år av att gömma mig i det, men... Näe! Svart är finast Men det kommer säkert nåt finklänningtillfälle när den vita känns rätt också!Jag är en väldigt svart person men i det här fallet håller jag på den vita!
Jag har för mycket svart, egentligen är det för hårt för mig men det är så enkelt ... Ja i sommar kommer den vita antagligen att kännas helt rätt! Jag tycker att du ser jättefin ut i den.Jag är väldigt trött på svart efter en massa år av att gömma mig i det, men... Näe! Svart är finast Men det kommer säkert nåt finklänningtillfälle när den vita känns rätt också!
Det ÄR enkelt! Tills man har en katt som fäller vit päls. Men förutom det.Jag har för mycket svart, egentligen är det för hårt för mig men det är så enkelt ... Ja i sommar kommer den vita antagligen att kännas helt rätt! Jag tycker att du ser jättefin ut i den.