Nån som ska ställa i ronneby i år??

Casper

Trådstartare
finns det nån som ska ställa där i år och vad har du för hund?

jag ska ställa två eller tre landseer hundar där..

Sv: Nån som ska ställa i ronneby i år??

Är det den i augusti, den nationella? Funderar på att ställa dp om hans papper kommit då :)

Är det den i augusti, den nationella? Funderar på att ställa dp om hans papper kommit då :)

ja det är det :) andra i helgen i aug tror jag det är. Tänkte passa på att fota mina landseers där oxå då. Jaggjorde det när dom va små, skit fina bilder blev det:love:

jo, tanken är väl att vi ska dit. Jag har inte så långt att åka så det känns nästan som ett måste. :D
Då blir det två alt, tre DP och ev en fralla. :love:

jag har inte heller så långt att åka så jag kan inte heller skylla på det:p bara dom har ett dass i närheten för jag blir alltid så nervös så ja måste springa dit hela tiden:rofl:

Nu har jag ju införskaffat mig ett utst tält så det måste ju användas:smirk:

Jag ska även åka till växjö,öland och ev gotland i år. Me två ev tre landseers.

Ja skulle egentligen inte ställa min ena tik iår men kan kanske inte låta bli:p

jag ska med till öland och växjö, men jag tror inte jag har råd att åka till gotland. tyvärr.. annars kunde man ju boka in en liten semester i samband med utställningen. (vilket jag tror många gör. )
pengar pengar pengar..

jag ska med till öland och växjö, men jag tror inte jag har råd att åka till gotland. tyvärr.. annars kunde man ju boka in en liten semester i samband med utställningen. (vilket jag tror många gör. )
pengar pengar pengar..

pengar e ett j:devil: skit! vi har planer på gotland men som sagt pengarna avgör även för oss! vilken dag ställer du i ronneby? Jag tror jag skulle ställa på söndagen

Jag funderar på det, men jag ska se hur det går i helgen först.

pengar e ett j:devil: skit! vi har planer på gotland men som sagt pengarna avgör även för oss! vilken dag ställer du i ronneby? Jag tror jag skulle ställa på söndagen

jag vet inte vilken dag än, jag har inte anmält än..
Jag ska försöka råna någon av mina vänner idag så jag kan anmäla till norrköping(?) sista dagen idag.. (tror jag)
Men med min vanliga tur så kommer det att gå åt pipan.. *sur*
Hela lönen gick till en ny vovve .. :angel:
Så jag har inte kunnat göra så mycket alls denna månaden.. :(
(ja jag vet , planering planering.. jag är inte så duktig på det alla gånger. :angel: )

Senast ändrad:

Jag ska ställa phalénen 1 av dagarna ev båda. Hennes uppfödare bor inte så långt därifrån så vi passar på att hälsa på henne samtidigt.

har mina funderingar på att göra det, men inte bestämt ännu. Dit ska jag vilket fall:D

*putt putt*

Hur många här är anmälda nu och ska dit:)

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 125
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
377
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka