Nån som kan danska?

pepp

Trådstartare
Söker nån som kan danska/bättre engelska än mig, tycker om att prata i telefon och kan ringa ett samtal åt mig? :o

Sv: Nån som kan danska?

Haha, buke är bäst :D
Här vågar man be om all sorts hjälp och det tycker jag är underbart!
Själv förstår jag inte ett ord danska men hoppas någon hoppar in här och kan hjälpa dig :)

Jag har beställt en tekanna till min pojkvän i julklapp den 25 november, men den har inte kommit ännu... (det står att dom skickar inom 1-3 dagar) och dom svarar inte på mina mail där jag frågar vars den tagit vägen...

Börjar få julpanik!

I know :D det är fantastiskt! Jag har världens telefonfobi, förstår inte ett ord danska och talar skitdålig engelska... :o

Om du skickar telefonnummer, ordernummer och annan nödvändig information så kan jag ringa :)

Det gick jättebra, jaulgreis ringde och jag kommer hinna få kannan innan jul :) :)

Vid sådana här tillfällen är Buke helt fantastiskt! :love:

Att det är! Jag förväntade mig inte ens nåt svar när jag skrev tråden :)
Och nu fick jag mail om att kannan är skickad till mig!

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 396
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Har en riktig hemmafredag med halv sovmorgon. Dagens enda konkreta mål är att iallafall försöka tugga i sig ytterligare ett block av vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 475
Senast: Milosari
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 432
Senast: Amha
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama