nån som har en förklaring på förändringen

vinkelina

Trådstartare
jag har ett surt gammalt sto, eller hade, kanske ja får skriva.

efter att hon var iväg och betäckas, borta tre veckor, så kom hon tillbaka. numera så är hon glad då jag tar in henne, hon kommer självmant fram till grinden. lätt att sätta på grimma om hon är lös i boxen mm, tidigare har det varit öronen bakåt o sura miner.

kollad på dag 22, ej dräktig. vilket ja trodde då de är en så stor humörändring.

nån som har nått tips på vad detta kan bero på. betäckt 5.7 ifall de spelar nån roll

Sv: nån som har en förklaring på förändringen

Hade du inte skrivit ej dräktig (kolla igen? =)) så hade jag tyckt att det var därför, de kan ju bli just sådär då.

Miljöombytet och rutinbytet gjort henne gott? Har ngt ändrats hemma sen hon var borta?

Sv: nån som har en förklaring på förändringen

enligt vet så hade hon fokil som växte...

inget har ändrats, bortest från att hon nu går ensam, ville jag ville ha de så när hon kom tillbaka iom att hon varit borta o luktade främmande. hon brukar hata att va ensam. nu attackerar hon hästarna genom staketet, precis som om hon skulle vilja vara själv.

nå, hoppas att veterinären såg fel och att hon är dräktig

Liknande trådar

Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 986
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar