nån mer med kinesisk nakenhund/powder puff (bilder)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare thatshot27
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 11 148
Sv: nån mer med kinesisk nakenhund/powder puff (bilder)

nehe visste inte att de var sååå unika hmmm??

myzak_7.jpg

Fler bilder finns på hemsidan...

http://www.kenneloinas.se/Myzak_nya.htm

Tänk vad världen är liten, Milton och Mira har jag ju klappat på!:)
Är fd arbetskamrat till Smulans matte (eller farmor som hon kallar sig;))/Mvh Susanne

Här är bilder på Smulan:
hundSmulan.jpg

070827Smulan2.jpg

070827Smulan.jpg

Har ingen aning, det är en fd arbetskamrats hund.
Men så länge jag känt både hund och arbetskamrat har Smulan haft sådana.

bart. kallas för ;) bart. :p
9937696.jpg

16971392.jpg

silverekens mission impossible. kallas tyson
9937699.jpg

6316506.jpg

Senast ändrad:

Tänk vad världen är liten, Milton och Mira har jag ju klappat på!:)
Är fd arbetskamrat till Smulans matte (eller farmor som hon kallar sig;))/Mvh Susanne

Här är bilder på Smulan:
hundSmulan.jpg

070827Smulan2.jpg

070827Smulan.jpg

heeeej lilla smulan, sötis hi hi

Benji kan också få vara med "på ett hörn", han är inte min men brukar vara här ibland samt att han för närvarande är mitt "utställningsobjekt"...

(6 mån på bilderna)
18296485.jpg

18280224.jpg

Jo dom flesta dressar behöver kortas i benen. Det är dock inte jag som har gjort dom utan dom följde med när jag tog över honom. Men frambenen har jag inge problem med. Dom ser nog längre ut på bilden än dom är. Bakbenen är värre. Han lyckas alltid strippa såfort han ligger ner :angel: men på promenad har jag nog aldrig haft problem

mmm det är ju sällan man slänger in hunden i bilen och sen när man tar ut han så har han inge kläder på sig på bakdelen :rofl::rofl:

eller gå och stoppar in bakbenen var tionde minut för han tycker det verkar så kul att busa i soffan :smirk:

Jag fattar inte hur han lyckas.. han försöker inte ta av sig kläderna för hade han bestämt hade han aldrig varit naken. Men han lyckas trolla av bakbenen på två röda :D

eller gå och stoppar in bakbenen var tionde minut för han tycker det verkar så kul att busa i soffan :smirk:

Jag fattar inte hur han lyckas.. han försöker inte ta av sig kläderna för hade han bestämt hade han aldrig varit naken. Men han lyckas trolla av bakbenen på två röda :D

:D känner igen detdär.. fan dom ska klä av sig hela tiden - men missnöjd e dom om dom får gå ut nakis.. :D

Gizmo vill inte vara naken inne heller :crazy: när man plockar fram kläderna blir han helt till sig och rusar runt som galen och ska hoppa och bita på dom :D

haha.. mina får dock inte ha kläder på sig inne!! men när vi ska gå ut och jag mot förmodan ska klä på dom så blir dom helt galna.. haha dom hoppar in i kläderna med huvet!! snacka om att gilla kläderna. (fast jag tror att det med mina är att dom vet att vi ska på utflyckt eller vara ute jättelänge när kläderna kommer fram. ute på vanliga promenader har dom inte kläder på sig om det inte är -25 då..):D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
5 847
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 565
Senast: IngelaH
·
Fritid Hur sparar ni era bilder? Har ni dem bara på telefon eller på något mer ställer? Var? hur gör ni när ni sparar ner? Jag har en iphone... 2
Svar
33
· Visningar
2 398
Senast: Snowball
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 957
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka