Nån annan som spelar World of warcraft?

G

Grållens vän

Jag är det någon annan som fastnat i World of warcrafts härliga värld?

Vad spelar ni på för server mm?

Jag spelar på Terenas har en lvl 19 paladin och en level 29 Hunter.
 
Sv: Nån annan som spelar World of warcraft?

Ja gör!:) Datanörd som man är:smirk:
Spelar på amerikanska servern...har 60 hunter/28priest/45 warrior o nån låglevlare;)
 
Sv: Nån annan som spelar World of warcraft?

Gräsfröet skrev:
Ja gör!:) Datanörd som man är:smirk:
Spelar på amerikanska servern...har 60 hunter/28priest/45 warrior o nån låglevlare;)
kul med en wow nörd till
 
Sv: Nån annan som spelar World of warcraft?

spelade förut, har en 52 gnome mage på stormscale. dock ej haft kontot aktivt på . mja. 5 månader.
 
Sv: Nån annan som spelar World of warcraft?

Jag spelar för mycket :angel: På Quel'Thalas har jag en gnome mage lvl 46 samt några lägre.
 
Sv: Nån annan som spelar World of warcraft?

har lvl 60 druid på frostwhisper, spelar mycket ;) mc, zg onyxia varje vecka.. Vår guild är helsvensk, ganska kul faktiskt ;)
 
Sv: Nån annan som spelar World of warcraft?

Blandar det med CS:)

Har gubbar på flera servrar, bla 1 level 60 priest på Twillights Hammer. Just nu spelar jag dock på Venture CO (rppvp), den högsta där är lvl 48 hunter. Spelat en massa contest nu så man "ligger lite efter" på den vanliga servern;)
 

Liknande trådar

Relationer Hej Buke, nu skulle jag behöva bolla lite tankar... Det är lite det här med vänner, hur man vet om man ska kämpa för att behålla...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Turali
·
L
IT & mobiler Hej. Jag spelar wow. Gör nån annan det? jag spelar 24/7. Jag är leet och imba. Jag chillar i IF och raidar. Hej då.:devil:
Svar
13
· Visningar
1 218
Senast: Baka_kun
·
Y
IT & mobiler Jag letar som en tok efter människor som spelar WOW (World of Warcraft), det skulle nämligen vara kul att kunna prata med någon på...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 711
Senast: GaliasSund
·
  • Låst
IT & mobiler Tänkte bara höra om det finns några bukefalister här som lirar? Funderar själv på att börja då jag kikat på vännerna som lirar och...
2
Svar
24
· Visningar
1 939
Senast: Mastermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp