Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken bra tråd eftersom jag har total idétorka! Mitt sto heter Dejavue (e Davenir) och är betäckt med Ampere. Tänkte först att jag skulle ta namnet på en stad i Frankrike som börjar på D men nä.... jag kommer ingenstans. ALLA förslag är varmt välkomna =)
Hollister var det första jag kom att tänka på om det blir en till hingst
Holly hade jag haft som smeknamn till den, även på en hingst.
Eller Olli
Tack för många bra förslag!
Hollywood har jag funderat på själv lite.. det brukar bli mer självklart vad som passar när man ser nytillskottet.. men kanon att ha en drös med namn att bolla mellan..
Solariha var fint och där får vi ju även med H:t
Känner att jag fokuserar mest på sto namn fast jag är rätt säker på att det blir en hingstunge... hmm..
Ja bra smeknamn
Jag har ändrat stavelsen på Holly också till Hollie. Så Hollie och Hollister är mina två favoriter i dagsläget!
Ha ha hade ju vart kul! Jag är så avis på er alla som inte har islandshästar just när det kommer till namnbiten. Islandshästar måste heta någor isländskt och det blir ganska trist :P
*KL*
Mitt sto heter Amarula och är betäckt med Mykletind. Jag har funderat på att fortsätta alkoholtemat med Amaretto till en hingst och Amarone till ett sto. Har dock fått lite hintar om att Amaretto inte passar på en fjordhäst... så jag tar gärna emot förslag. Namnet måste vara ett ord eftersom stuterinamnet tillkommer framför.